Bør jeg peeling PRX-T33: mening fra leger og pasienter

0
9157
Peeling prx-t33

Peeling prx-t33 er det siste innen kosmetikk for å stimulere og gjenopprette huden uten lang gjenoppretting. Denne prosedyren er en analog av den populære biorevitaliseringen og refererer til median peeling prosedyrer som fremmer foryngelse og forbedrer hudens tilstand.

Essensen i den nye metoden

Peeling prx-t33

Den kjemiske peeling prx-t33 er en dermal stimulator fra kategorien eksfolierende midtlinjeprosedyrer som lar deg fjerne arr, kviser, fine rynker og aldersflekker uten traumatiske inngrep.

Den viktigste forskjellen mellom peeling PRX-T33 og den klassiske er den anti-aldrende effekten uten å skade epidermis.

Peeling prx-t33 er rettet mot å stimulere det øvre laget av huden, uten negative effekter på utsiden. Et spesielt preparat brukes til prosedyren, som har mange fordeler sammenlignet med andre peelingalternativer:

  • Forårsaker ikke alvorlig rødhet;
  • Har ikke lysfølsomhet;
  • Det kan gjøres når som helst på året;
  • Skreller ikke hud;
  • Etterlater ikke arr;
  • Danner ikke en helbredende skorpe;
  • Eliminerer etterfølgende hyperpigmentering.

Hovedfokuset for prx-t33-peeling er å øyeblikkelig trenge inn i de indre lagene i huden, aktivere cellene og akselerere deres regenerering, noe som hjelper til å rense, raskt gjenopprette overhuden og opprettholde den.

Kjemisk sammensetning

Peeling ampull prx-t33

Den kjemiske sammensetningen av prx-t33-peeling er ganske enkel - den inneholder bare tre komponenter, som i kombinasjon har en gunstig effekt på overhuden. Skrelløsningen inkluderer:

  • Hydrogenperoksid 3% - et antiseptisk middel som renser for urenheter og metter overhuden med oksygen, forbedrer følsomheten til reseptorer. Det har også en blekende effekt;
  • Kojic acid er en komponent som undertrykker produksjonen av melanin, eliminerer hyperpigmentering og har en smertestillende effekt;
  • Trikloreddiksyre 33% er et betennelsesdempende kompleks som renser porene, ødelegger sykdomsfremkallende bakterier og stimulerer veksten av fibroblaster, som øker hudens elastisitet.

Komponentene påvirker omfattende overhuden, og hjelper deg med å oppnå ønsket resultat. Takket være deres innflytelse ser huden yngre, friskere og sunnere ut.

Fordeler og ulemper med peeling PRX-T33

Fordeler og ulemper med peeling prx-t33

Utvilsomt har prosedyren en rekke plussgrader og minuser, som må tas i betraktning når du bestemmer deg for peeling prx-t33. Bare hvis du vet om alle fordelene, kan du vite sikkert om denne metoden er egnet eller ikke.

blant fordelene vises:

  • Evnen til å utføre prosedyren hele året, selv om vinteren;
  • Smertefri. Alt som gjenstår er en brennende følelse;
  • Tidspunktet for prosedyren - ikke mer enn en halv time;
  • Fraværet av rødhet, skorper og peeling;
  • Rask rehabilitering og bedring;
  • Øyeblikkelig resultat.

Den største fordelen med PRX-T33 peeling mot bakgrunnen til andre kosmetiske prosedyrer er restaurering og foryngelse av huden uten injeksjoner.

blant mangler kosmetologer skiller bare to punkter i denne prosedyren:

  • Kostnad - prx-t33 peeling pris er litt høyere enn konvensjonelle rengjøringsmetoder;
  • Utilgjengelighet - ikke alle skjønnhetssalonger og private kosmetologer praktiserer denne metoden.

Til tross for ulempene, er prx-t33 kjemisk peeling absolutt verdt å vurdere på grunn av dens effektivitet og fantastiske resultater.

Indikasjoner for bruk

Rynker i ansiktet

Prx-t33 kjemisk peeling hjelper til med å takle en rekke hudproblemer, inkludert aldersrelaterte endringer og dyp rensing.

Peeling produsent identifiserer det viktigste indikasjoner for bruk prx-t33 løsning:

  • Slapphet og tap av elastisitet i huden;
  • Serborisk dermatitt;
  • Arr, arr, spor av kviser;
  • Purulente formasjoner og kviser;
  • Postinflammatoriske flekker og strekkmerker;
  • Dype og fine rynker;
  • Sesong- og alderspigmentering;
  • Hyperkeratose av overhuden;
  • Fotografering og kjedelig hudfarge.

Prx-t33-peeling-prosedyren lar deg kvitte deg med disse problemene på kortest mulig tid. For å oppnå en bedre og mer varig effekt, anbefaler profesjonelle kosmetologer minst fire prosedyrer.

Prosedyren gjennomføres på et kurs: fire til seks økter en gang i uken.

Peeling prx-t33 regnes som en av de høyeste kvalitetsmetodene for behandling og forebygging av aldring av huden og kvitt uønskede seler i overhuden i ansiktet. Dessverre gjør ikke alle kosmetologer kjemisk peeling riktig, så du må vite om alle nyansene i prosedyren.

Forberedelse til prosedyren

Ansiktskrem

For å unngå uønskede konsekvenser og feil anvendelse av løsningen, anbefales prosedyren utelukkende i spesialiserte skjønnhetssalonger eller hos private kosmetologer med tilstrekkelig kompetanse. Hjemme er det fare for brannskader, mens alle sikkerhetsregler er gitt i kabinen.

Peeling PRX-T33 kan gjøres ikke bare på ansiktshuden, men også i dekolleten, på armene, magen og andre deler av kroppen som må justeres.

Den kjemiske peeling-prosedyren prx-t33 trenger som hovedregel ikke spesiell forberedelse. Et unntak er hyperreaktiv fet fet hud. I dette tilfellet er det nødvendig å påføre en oppstrammende væske i ansiktet i to uker før økten om natten.

Peeling PRX-T33

Skrellprosedyre prx-t33

Peeling prx-t33 utføres utelukkende av profesjonelle kosmetologer som overholder alle regler for anvendelse og fjerning av løsningen. Om nødvendig kan de hjelpe klienten med å unngå skadelige effekter på huden.

Prosedyren utføres i trinn:

  • Fase 1: rensing. Kosmetologen behandler huden med spesielle rensemidler, eliminerer urenheter og desinfiserer med alkohol;
  • Fase 2: søknad. Prx-t33-løsningen påføres i flere lag på huden med en spesiell børste med milde massasjebevegelser;
  • Trinn 3: massasje. Med lette berøringer masserer spesialisten huden langs massasjelinjene i ansiktet i tre til fem minutter;
  • Fase 4: fjerning av rester. Oppløsningen fjernes med en vattpinne dyppet i destillert vann, deretter behandles huden med en vannneutralisator og resten vaskes med vann;
  • Fase 5: ernæring. Fukt ansiktet ditt med en fettete krem, serum eller krem. Noen kosmetologer foreslår å lage en spesiell maske.

Prosedyren kan være ledsaget av en svak brennende følelse eller prikkende følelse, men sensasjonen varer ikke mer enn ti til femten minutter.

Ved alvorlig ubehag fjernes løsningen umiddelbart fra overflaten av huden.

Hudpleie etter inngrepet

Ansiktsvask

Riktig hudpleie etter peeling-prosedyren prx-t33 er veldig viktig, uten hvilke ubehagelige konsekvenser kan vises i form av uttørking og skade huden eller brannskader.

Spesialister fremhever et nummer anbefalinger:

  • Unntaket av aggressive hudpleieprodukter: skrubber, alkoholkremer;
  • Nekter å vaske med svamper og svamper til fordel for myke produkter uten såpe;
  • Bruk av næringsrike fuktighetskrem;
  • Avholdenhet fra overoppheting og direkte eksponering av huden;
  • Vær nøye med vannbalansen i kroppen.

Ytterligere instruksjoner kan gis av en kosmetolog, avhengig av hudtype og tilstand etter en prosedyre.

Kontra

dermatitt

Til tross for de utvilsomme fordelene med prx-t33-peeling, er det en rekke kontraindikasjoner som forbyr implementering av prosedyren. Det avhenger av forskjellige faktorer, men hovedsakelig av tilstedeværelsen av allergier og hudsykdommer.

Ikke skrell PRX-T33 i følgende tilfeller:

  • Graviditet og amming;
  • Tilstedeværelsen av allergiske reaksjoner på komponentene i løsningen;
  • Med økt følsomhet i huden;
  • Dermatologiske sykdommer;
  • Åpne sår eller pustler på huden;
  • Herpes under tilbakefall;
  • Smittsomme sykdommer;
  • Gjenopprettingsperiode etter operasjoner.

Du bør også vurdere behovet for pauser mellom kosmetiske prosedyrer. To uker før peeling prx-t33 er det forbudt å utføre noen kosmetiske tiltak.

Anmeldelser av leger og pasienter om peeling PRX-T33

anmeldelser

Profesjonelle kosmetologer kjent med prx-t33-peelingprosedyren anbefaler i økende grad den til sine klienter, spesielt til de som har ekstremt følsom hud. Dette skyldes den raske restitusjonsperioden, fraværet av smertefulle sensasjoner og personlig opplevelse.

Kovaleva Irina, hudlege:

Jeg prøver alltid å holde meg oppdatert og er interessert i alle kosmetiske nyvinninger. Med ankomsten av peeling markedet, ble prx-t33 umiddelbart interessert i prosedyren, og spørsmål fra kunder har allerede kommet. Da jeg ble kjent med prx-t33-peeling nærmere, ble jeg hyggelig overrasket, fordi dette middelet er et virkelig gjennombrudd innen kosmetikk! Etter et prosedyreløp forsvinner ikke bare rynker i ansiktet, men også dypere. Hudfargen blir jevn og porene blir innsnevret, produksjonen av underhudsfett reduseres. Nå anbefaler jeg prx-t33 peeling til alle klienter, fordi det er viktig for meg at de alltid forblir lykkelige og vakre!

Tisovskaya Liliya, kosmetolog:

Nylig har prx-t33 peeling vært spesielt populær blant kundene mine, og jeg støtter dem fullt ut i dette. Det italienske middelet hjelper mot mange hudproblemer og sparer deg for tidlig aldring. Peeling er veldig praktisk på grunn av muligheten for bruk når som helst på året, noe som gjør det nesten uunnværlig i arsenalet til enhver kosmetolog.

Turova Raisa, kosmetolog-hudlege:

Jeg bryr meg alltid om tilstanden til kundene mine. Spesielt prøver jeg å advare dem om farene ved å bruke forskjellige virkemidler som Internett er fullt av, spesielt uavhengig. Når det gjelder peeling prx-t33, er imidlertid alt annerledes. Til å begynne med brukte jeg innovasjonen innen kosmetologi på meg selv og ble imponert over effekten. Dette verktøyet passet også alle mine klienter og brakte det ønskede resultatet etter de fire første øktene. Peeling prx-t33 er nå en av de mest populære og favorittprosedyrene, ikke bare for kunder, men også for meg.

Mange kvinner har allerede prøvd peeling av prx-t33 og er klare til å dele sine inntrykk av prosedyren og resultatene etter kurset. Jenter i forskjellige aldre og yrker bemerker at prx-t33-peeling fungerer underverk og hjelper deg med å bli kvitt hatte rynker og arr.

Angelina, 35 år, PR-sjef:

Ved en av mottakelsene foreslo kosmetologen at jeg skulle prøve en ny prosedyre kalt “prx-t33 peeling”. Jeg er alltid klar for en ny, spesielt med tanke på at utseende i arbeidet mitt er veldig viktig, og jeg ble umiddelbart enig. Prosedyren varte litt under en halv time, i prosessen opplevde jeg ikke noe ubehag, bortsett fra en liten prikking i kinnbenene, likte til og med prosessen. Så laget de en maske til meg og etter 10 minutter kunne jeg se resultatet. Etter den første applikasjonen trakk peeling prx-t33 ansiktsrynker i øynene og nasolabiale folder, og tonen i ansiktet ble jevn og lysere, forsvant flekker på kinnbenene. Ansiktet mitt ble bokstavelig talt frisket opp, og jeg begynte å se 5 år yngre ut! Definitivt gå gjennom hele peeling kurset, fordi resultatet er verdt det.

Prx-t33 peeling effekt: før og etter bilder

Karina, 42 år, redaktør:

Hele mitt liv ble jeg plaget av problemhud: Jeg brukte forskjellige masker, kjøpte dyre kosmetikk, brukte mye penger på dyre behandlingsprosedyrer. Når jeg visste om min innsats, snakket min venn om en ny peeling prx-t33, som ifølge produsentens løfter skulle hjelpe å bli kvitt halvparten av problemene. Jeg bestemte meg for å utføre prosedyren i en profesjonell salong, der kosmetologen snakket om de ekstra fordelene med prx-t33-peeling. Sammen valgte vi å lage peeling ikke bare for ansiktet, men også for decollete. Etter fire økter forsvant aldersflekkene mine fullstendig, rynker rundt øynene ble fjernet, huden min ble fast og tonet. Også peeling av prx-t33 var med på å bli kvitt arr igjen fra kviser, noe som gjorde meg utrolig fornøyd. Nå tar jeg en pause mellom kurs, og så vil jeg absolutt gjenta det.

Peeling effekt prx-t33: foto før og etter fire prosedyrer

Julia, 29 år, husmor:

Jeg hørte om prx-t33 peeling ved en tilfeldighet fra en nabo som skrøt av resultatet etter inngrepet. Jeg likte effekten og bestemte meg for å utføre prosedyren, roet meg ned av at denne typen peeling er smertefri. Etter den første økten ble ansiktet transformert: rødhet på huden forsvant sporløst, huden ble glatt, og et lite arr på haken ble tynnet. Etter endt kurs anbefalte kosmetologen meg å bruke prx-t33-peeling på stedet over natten, utelukkende på arret, i flere dager for å bli kvitt den fullstendig. Nå har jeg den perfekte kinahuden som alle misunner!

Effekten av peeling prx-t33: foto før og etter den første prosedyren

1 stjerne2 Stjerner3 stjerner4 stjerner5 stjerner (4 rangeringer, gjennomsnitt: 3,25 av 5)
Laster inn ...

FORLAT SVAR

Skriv inn kommentaren din!
Skriv inn navnet ditt her